مقایسه مسئولیت پذیری مدارس شبانه روزی با مدارس روزانه
بدون شک یکی از طرح های موفق جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم کشور ایجاد مدارس شبانه روزی است٬ اما اصلاح ساختار و محل قرار گرفتن این مدارس یکی از دغدغه های اساسی بوده است. یادگیری مستلزم کنش و واکنش های بین دانش آموزان و محیط است. در صورتی که این رابطه به درستی صورت نگیرد سبب بی علاقه شدن دانش آموزان به آموزش و افت و ترک تحصیل خواهد شد.
این تحقیق در 11 صفحه Word تهیه و قابلیت ویرایش را دارد به همراه فایل Pdf
mghaysah_1596603817_42070_9157_1346.zip0.55 MB |